测试App的GameCenter功能,一部iTouch总是显示"This game is not recognized by game center.",而其它机器没有这个现象,找了一会儿原因,发现时因为iTouch 越狱导致的。
引自网络
“If your phone is jail broken it won't work. When you jailbreak, it forces apps to show up as real, so an adhoc build shows up as a real app, which means it cant get into sandbox mode to find your sandboxes leaderboard”
本文介绍了一部越狱后的iTouch设备在使用GameCenter功能时遇到的问题:This game is not recognized by Game Center. 经过排查,发现这是由于越狱导致应用无法进入沙箱模式的原因。

421

被折叠的 条评论
为什么被折叠?



